2014. október 4., szombat

Kontroll és a többiek


Ez a hét elég kesze kuszára sikeredett. Nem is volt sok időm írni, és meg kellett emésztenem a gondolatokat amik a fejemben voltak.
Hétfőn a kontrollon elég sokat kellett várni kb egy óra várakozás után kerültem be a vizsgálóba ahol Fülöp doki megUHzott és mindent rendben talált, majd kérte, hogy legyek türelemmel majd az irodájában megbeszéljük.
Bementünk az irodájába és átadta a kontroll eredményt majd kérdezte mikorra van záró időpontom. Mondtam hogy mi úgy gondoltuk ez az. Megjegyezte, hogy renben van de akkor legközelebb úgy kérjük az időpontot. Nem tudom nekem ezt honnan kéne tudnom, Szerintem ez evidens hogy nem akarok az 5 perc záró konzi miatt 2 hónapot várni és ezt miért nem mondta a műtét után.Persze őt nem sürgeti az idő. Aztán 1 óra múlva, mert értekezlete volt, átnézte a leleteket minden negatív volt. A hormon hiányzott kérte nyomtassák ki. És jött a feketeleves. Agyalapi jó, méhi jó tűszőrepedésér felelős LH, LSH nem jó :(. Persze hogy nem miért is lenne. Valószínűsíthető inzulinrezisztencia. elküldött 3 pontos IR vizsgálatra ami szerdán volt és már az eredményeket is láttam. Vmi biztos nem jó mert a 60 perces inzulinom 132 ami nagyon sok :(. Jövő péntek endokrinológia akkor megmondják mit kell tennem hogy rendbe tegyük.Jöhet a diéta, torna és lehet újabb bogyó.Ami erre hat, de ki tudja mi másra lesz rossz hatással a szervezetemben.
Szóval addig nincsen lombik míg ezek az értékek nem jönnek helyre és addig Fülöpöt nem látom.
Remélem hamar túl leszünk ezen is és jövőre tényleg eljutunk oda hogy lombik. Ez az év nem úgy sikerült ahogy vártam. Teltek a hónapok és már nem igazán van esély hogy baba legyen a pocakomban. TUdom nem kellett volna erre gondolnom, de ha nem gondolok akkor mi hajtana a sok vizsgálat nyomkodás szúrkálás alatt. Másképp ezt nem lehet.
Tehát ez a helyzet, még barátkozom a gondolattal, hogy minden bajom van szó szerint :(.
Tehát így kezdjük az  októbert, ezzel a nem túl  jó hírrel remélem innen már csak felfelé ível a görbénk.


1 megjegyzés:

  1. Nem lehet látni a képet, legalábbis az én gépemen nem. Az IR nem olyan nagy baj, egy kis diéta nagyon sokat segít. Én a terhesség 24. hete óta csinálom, szépen lefogytam vele a szülés után és várandósan is alig híztam emiatt.

    VálaszTörlés