2014. október 22., szerda

Diéta hetek, válság


A héten eddig egészen jól megy a diétázás. De nagyon jó lenne ha vki főzne helyettem és, mert az eléggé nehezen megy. Most már ettem aranyárú teljes kiőrlésű tésztát is J. Pisi adagokba. Remélem ezt még lehet. A vicces az, hoyg azt hittem a krumpli nagyon fog hiányozni de azt kibírom. ami megdöbbentő, hogy ugyan nem vagyok édesszájú, de azt hiszem élet halál harcot tudnék vívni egy kinder maxi kingért J.

Kicsit bűntudatom van, hogy nem méregetem mennyit eszem, de azt már annyira betegesnek érezném! Inkább józan ésszel próbálok keveset szedni és azt megenni nyugodtan.


Lehet falánk vagyok, de vhol annyit írnak reggelire, hogy 3 db korpás keksz. De most komolyan csajok ez kinek elég!

A hétvégére az a terv, hogy főzök husilevest, jó sokat és ebből rakok el a fagyóba levet, hogy azt bármikor elő tudjam venni és beledobálni más zöldséget és turmix. Kész a krémleves.

A drága tészta meg még a férjemnek is izlik, szóval nincsen baj. Nem árt neki sem.

Tegnap újra elmentünk Szigfridhez J. Jól hozzám simult. a fülem és lábam még mindig be van dagadva. Vettem tőle édesítő készítményt aminek nincsen mellékíze. Még nem próbáltam ki. Már megszoktam a reggeli cukormentes KV-t.

De a lényeg, nem tudom mióta de nem volt migrénem a mikulással. Ez nagyon rég nem fordult elő. Lehet hogy ez segített vagy az étkezés magnézium is ez. De csodaszámba megy az biztos. Úgy döntöttem egye fene 2 hetente eljárok majd hozzá.

Kv-ról jut eszembe azt olvastam IR-esek ne fogyasszanak tejet reggel, mit tudtok erről? Nem mintha ezt a kényeztetést is meg tudnám vonni magamtól.

R-nek mostanában rossz kedve van. Az elmúlt hétben nem nagyon közeledtünk egymáshoz, mindenkinek meg volt a saját baja. Nekem mikulás, neki a hátsó ügyek.



Aztán már annyira rossz kedve volt, sokat beszélt csúnyán a munkahelyen is és állandóan morgott. És engem piszkált mások előtt amit utálok! Szóval tegnap hazafelé, megálltunk a kocsival a puszta közepén és mondtam neki mondja meg mi a baja.

Nem sok konkrét dolog derült ki de legalább megkönnyebbül . Az is vmi. Nem tudom miért van ez de a kapcsolatunkban valahogy az őszi időszak mindig ilyen eltávolodós, magányos, mindkettőnknek. Én már ezt megszoktam és nem csinálok belőle nagy ügyet, de úgy tűnik őt még megviseli.

Ma este meglátogat mindekt a volt osztálytársam Tomi. Nagyon izgulok, régen nem találkoztunk és azt hiszem anno ő volt az egyetlen akivel meg lehetett bármit beszélni. Szóval nagyon jó barát volt mindig.

Holnap pedig hivatalosak vagyunk P anyukájának a Szülinapjára, arra még ajándékot kell vennünk gyorsan délután. eddig nincs ötletem de nem izgulok.


Aztán szombaton pedig megyünk a Nővérkéhez, ott lesz apa is, meg az uncsik. Nagyon jó lesz. Most mi megyünk hozzájuk, szerencsére levette azt a terhet a válamról, hogy Apáék nálunk is aludjanak. Bűntudatom van e miatt, de úgy éreztem, most nagyon nehéz lenne  velük.

 

 

 

3 megjegyzés:

  1. Nekem a diabetológián mondta a doktornő, hogy ne tejet, hanem egy kis folyékony tejszínt tegyek a kávémba. Én azóta is úgy iszom, sokkal finomabb, mint tejjel. Hány ch-s étrended van? Kevésnek tűnik, amit eszel...Mikor mentek mesterséges megtermékenyítésre egyébként? Örlök, h nem fáj a fejed. Én is szkeptikus vagyok, de mintha mégis csak lenne valami ebben a reflexológiában, nekem pl. elmúlt a pecsételő vérzésem mensi előtt. Kitartást!

    VálaszTörlés
  2. Szia a doki nem mondta hány ch-s legyen. Azt mondta no cukor, no liszt, no tészta, no krumpli. amennyire tudom hagyjam el ezeket. ÉS így próbálom a neten olvasottakat alkalmazni a 160ch-sat. De még a számolgatásban nem vagyok vmi jó. És annyira nem is akarom, mert az milyen élet már, de komolyan. így is mindent végig kell olvasnom van e benne cukor vagy finomliszt.Meg mikor csak gyümölcsöt vagy zöldséget eszem akkor utána hamar éhes vagyok pedig nem kellene,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért vagy éhes, ha gyümölcsöt eszel, mert gyorsan felszívódó szénhidrát. Ugyanúgy, mint a tejtermékeket, ezeket is valami lassúval kell megenned, pl. Hamlettel vagy Korpovit keksszel. Ja, és gyors szénhidrátot nem szabad reggelire s vacsira enni.

      Törlés