2014. október 11., szombat

IR

Rég nem írtam, annyi minden történt az elmúlt napokban. Nem jutottam a géphez sem. A héten ketten voltunk Sógival. R hétfőn utazott Hollandiába.
Szóval itt maradtunk ketten, elvoltunk nem volt gond.
Kedden tárgyalásra kellett mennünk, és mivel a férjecském elutazott így én lettem a sofőr. Be kellett mennem a városba az Örsre és onnan Monorra. ez egyszerűnek hangzik, ha szoktál vezetni a belvárosban. Én nem szoktam és nem is szeretek vezetni. Szóval volt elég stressz. Szerencsére minden rendben ment. Így egy jó napot tudhattam magam mögött. 


Aztán a héten minden napi igyekeztem korán beérni munkába, hogy hamarabb eljöhessek. ez sajnos a csütörtököt kivéve nem igazán sikerült. Ez van ha a férjed a főnököd és ha kiküldetésen van megpróbálsz mindent megcsinálni helyette, legalább is odafigyelni a dolgokra.

Aztán csütörtökön P-vel kitaláltam mi lenne ha elmennénk Ikeába, úgyis van túlórám, hamar leléphetünk. így is tettünk. Ikea előtt még beugrottunk a New Yorkerbe. Aztán bevetettük magunkat a labirintusba.
Tesómnak vettem inkább dolgokat, mert ő már a karácsonyra készül és leadta a listát, mit vegyek neki.
Nagyon jó volt aztán indultunk vissza hogy P-t kidobjam és suhantam hazafelé mert tudtam hogy a tescos bevásárlásom 8 után jön. Pont haza is értem. Siettem mert R -éket 10 körülre értek haza.
Gyorsan pakoltam, csináltam kaját, elraktam a bevásárlást, rendbetettem a hálót, elmentem szőrteleníteni szupergyorsan, aztán felvettem sexy fehérneműt meg puhi köntöst és vártam.. Csengetek is kinyitottam a Drágámnak a kaput. Már nagyon hiányzott nekem,
aztán innentől az este nem teljesen úgy alakult ahogy terveztük
Fáradtak és nyügösek voltunk, Főleg R nem lehetett egy mosolyt sem kihúzni belőle, elment zuhizni. Beszélgetni sem akart. Aztán persze az ágyban akart volna, de addigra ki lett volna kedve. Szóval elaludtam. Aztán reggel dumcsiztunk ő ébredt fel hamarabb. Meséltem neki, hogy sógit nekem kell csajozni tanítani, miért nem mondja el neki ő hogyan kell egy lányt megfogni hogy nagyon akarja.Erre megkaptam a beszólást hogy régen neki is úgy volt hogy a lányok akarták de azóta visszakapta.
Nagyon rosszul esett:(. Kiakadtam. Annyira hogy zuhi után rátámadtam hogy mi a fene baja van. És hogy mit képzel hazajön rossz kedvel és én akkor is mosolyogva sexy várjam mint egy robot. Nekem is fárasztó hetem volt. Erőmőn felül teljesítettem....
Szóval elvonultam sírni miután elmondtam a mondókám ő is elvonult a másik szobába. Öltöztem mert tudtam, hogy idő van indulni kell a kórházba.Bementem hozzá miután felöltöztem megöleltem és mondtam hogy szeretem nem akartam bántani de kiakadtam. Belátta hogy igazam volt.
Aztán sietve indultunk. Pár perc késéssel érkeztünk de még így is várni kellett.
aztán behívott a fiatal doki. Megkérdezte a dolgokat. elmondtam a szokásos miért lombik sztorit. Megnézte az eredményt és kijelentette hogy: IR
JÖhet a diéta, a napi edzés (kardio) és gyógyszer.Kemény lesz!
A doki rendes volt válaszolt a kérdéseimre és 2 hónap múlva vár kontrollra. abban is benne lett volna hogy így is elkezdjük a témát, de elmondta hoyg kockázatos még akkor is ha teherbe esek,
Ajánlott egy vitaminkomplexumot. amit majd jövőévtől el  kezdek szedni. 
Ezután sétáltunk egyet R-el és ettem egy gyrost.
Még a hétvégén úgy döntöttem nem foglalkozom ezzel. Jövőhéttől kezdődik a projekt. Remélem lesz annyi erőm, hogy kitartsak. És csinos és boldog leszek, kiegyensúlyozott és ez a bőrömre is ki fog hatni.


Délután találkoztam a volt osztálytársammal. 8 éve nem láttuk egymást. Beszélgettünk sokat. Úgy tűnik neki sincs könnyű dolga az életben. De míg beszélgettünk rájöttem hogy neki nincs senkije és ezért nehéz, de velünk bármi történik mi itt vagyunk egymásnak és szeretjük egymást. Ez mindig erőt ad.
Este R visszajött értem a városba. Megnéztük a mozit, de elfelejtettem hogy mozihétvége van. Tömeg volt. így sétáltunk egyet a Margit Szigeten. 
10 Körül értünk haza nagyon elfáradtam, de szép nap volt .
Ez az első diagnózis amitől nem keseredtem el annyira. Ez nem csak a babához kell. Egészséges akarok lenni, mert elhagytem magam az elmúlt 1,5 évben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése