2014. október 27., hétfő

Hosszú hétvége


Ezt a hétvégét már nagyon vártam. Gondoltam, rendbe tudok vágni mindent, kiszépíteni a házat az udvart, magamat.
Nem vagyok megelégedve a teljesítményemmel. De most vhogy nincsen lelkiismeret furdalásom, ahogy eddig volt.
 
Gyorsan elment  sajnos:( és nem érzem magam kipihentnek.
Szerda este, meglátogatott minket a volt osztálytársam Tomi. Nagyon jó volt, nálunk is aludt, sokat beszélgettünk, elmesélte az élményeit,terveit.
Csodálom őt, nagyon rossz sorsból verekedte fel magát, és mégis van egy rész a lelkében mely gyermeki maradt és mert álmodni.
Belőlem néha úgy érzem, hogy elvesztek a vaágyak az álmok az hogy kis dolgoknak is tudjunk örülni és kíváncsiak maradjunk.
Kicsit nosztalgiáztunk :), remélem mindig így lesz ha hazajön Tirolból.



Aztán csütörtökön indultunk P-ékhez M-nek a szülinapjára. Vetttem neki egy vicces konyharuhát, főzéshez ha felveszi, meztelen karcsú testű lesz. Lehet kicsit túl lőttem a humorn, nem tdom tetszett e neki, mert ott volt az unoka, lehet csak azért nem mutogatta :).
Az unoka pedig a kicsi Hanga folyton velem akart enni, olvasni játszani. Nagyon cuki volt, majd megszakadt a szívem, hoigy így szeret. Az ilyen helyzetek mindig egyben jók és rosszak.
P-től tartottam, mert mikor hívtam hogy indulunk azt kérdezte tőlem hogy jól van akkor ezzel most ő mit csináljon, majd leharapta a fejem, de mire odaértünk semmi baja nem volt.

Aztán délután nem is  tudom mit csináltunk.
Pénteken jött H hogy a tetkóssal beszéljen, aki nekem is csinálta. Vagyis mi mentünk be a városba. Aztán meg a shopiban vettem ajikat mindenkinek a szombati napra.
Végül Öcsi is kijött meg E is átjött. Így pizzát rendeltünk és beszélgettünk. Jó volt nagyon.
Remélem a Karácsony is ilyen jó lesz.

Szombat reggel indultunk az ikrekhez. Ahol Apa is várt minket. nem találkoztunk tavasz óta. Már éppen ideje volt.Tesóm főzött nekem külön kajcsit, még desszertet is csinált, gyümisalit. Nagyon ari volt. Az ikrek rohannak már ezerrel, huncutak és annyira okosak. Beszélni még nem nagyon megy, de majd eljön annak is az ideje, hogy folyton beszélni fognak.

Apa aranyos volt mikor meglátta a tetkómat, kérdezte mi és elmondtam hogy a lelki erő és hogy ha nincs ránézek. erre azt mondta én erős vagyok mindig. NAgyon jól esett :).

Aztán este  jöttünk, hogy én hátra feküldtem. Így tudtunk haladni is mert nem féltem és pihentem. Igaz azért hogy este újúlt erővel bevessem magam sexyn az ágyba, de ez nem jött össze. Nem tudom mi ez a fáradság már megint, de aludni tudnáék napokat úgy érzem. Szóval most egy kicsit megiint visszaesett az XXX életünk sajna. Bele kell húzni megint.

tegnap pedig főztem, olyat amit én is ehetek és a kertet szépítgettük. Másik Á is nálunk aludt, szóval volt segítség, így egészen gyorsan haladtam :). MÁr majdnem kész. R elment napközben lenyiratta a haját és hozott nekem egy óriás tököt és sütit :D, olyat amit ehetek. 2 részletben ettem meg. Nagyon fini volt.

 

Estére teljesen kimerült. Beültem a kádba azzal a reménnyel hogy ha végeztem a szépítjezéssel R-t odacsalom. Hát nem jött össze, mert Á-ék visszajöttek :(. Aztán meg sorozatot néztünk. És én megint álmos voltam.

MA sikerült hamarabb beérni a munkába és aztán megyünk laptopot venni "harcsabajusz" úrnak :) ajiba.
Remélem azért este a tökre lesz időm :).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése