2014. október 31., péntek

Októberben utoljára


Így van, eljött a november. ez a hónap nagyon gyorsan elszállt. Nem is emlékszem mit csináltunk. Egyszer csak azt vettem észre, hogy hó vége van és megjött a hideg.
ez a hét is a munkában borzasztóan fárasztó volt. Most is majd leragad az irodában a szemem ahogy írom ezt a bejegyzést.

R a héten elutazott így megint ketten maradtunk sógival. Vagyis majdnem, mert P-né aludtam szerda este. Jól eldumáltunk, ment a pletyó mint mindig. És főztünk fetás túróval töltött gombafejet baconba tekerve. Nagyon finom volt és ehettem is belőle :).

Mivel jön a hideg elkezdtem csizma vagy baki után nézelődni, de nem igazán találtam megfelelőt. Van egy baki ami nagyon bejön, csak az ára nem jön be  :D. És ez csak egy lenne amit nem tudok felvenni mindenhez :(. Mert ehhez nem nagyon menne a csinosabb ruha.
Szóval, ez lenne az, vélemyény?
Bizonytalan vagyok nem tudom. Lehet majd ha élőben látom akkor el tudom dönteni.

Ma 4 körül indulunk haza, vagyis nem haza mert auchan és jysk és még kitudja. Kacérkodtam a gondolattal, hogy nem megyünk, de aztán esett le, hogy holnap semmi nincsen nyitva.
Mi nem hinném hogy nagy temetőjárást fogunk csinálni. estleg elmegyünk az apósom sírjához, akit nem is ismertem. De majd szépen otthon gyújtok gyertyát és elmerülök a gondolataimba.

A hétvégére még nincsen progi, rég volt ilyen. Az biztos, hogy próbálok recepteket összegyűjteni a diétához és rávenni magam a kardio mozgásra.
Kell a változatosság az étrendben mert már kezdek megőrülni eléggé.
A mozgás meg jaj de nehéz dió. Adél írta nekem hogy mi lenne ha munkából egyből edzeni mennék vhová. Ami nagyon jó ötlet. De a férjemmel együtt járunk dolgozni. És nem hiszem hogy eljönne velem edzőterembe.Esetleg fallabdázni!

Amennyit gondolkodtam már ezen és a lsutaságomon annyi idő alatt biztosan ledobhattam volna már pár kilot.
És nem csak a mellemből, mert ugye az már lefogyott a diétától, de kb semmi más:(. Hát Murphy!

Szóval nem történik semmi különös velünk éljük az életünket hajtunk a pénzért, házért, gyerekért, és az életért!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése