2014. szeptember 27., szombat

"Minden beojtott virágom
kedvesem lesz virágáron,
ha csalán lesz, azt se bánom,
igaz lesz majd a virágom."


Tegnap ültetünk 5 gyümölcsfát az udvarba. Már régóta akartuk, de lemaradtunk a tavaszi szezonról így most jött el az ideje. A fiúk kiásták én pedig szépen megkaróztam őket. El fogom nevezni a fácskákat, hogy jobban nőjenek. :).
Tegnap is és ma is korán keltünk, már "öregek " vagyunk úgy tűnik. Most lassan indulunk P-ékhez segíteni lkerítést csinálni,mert megkért tegnap.
Nagyon szeretjük, az egész családot szóval nem kérdés hogy megyünk a mi kertünk várhat még.

Holnap eljön a controll napja. eléggé izgulok és már várom is, hogy mit fog mondani a doki. Ez a nap tudom, hogy el fog rohanni, sok a munka és rendbe kell szedni a műtét óta nőtt "dzsungelt "odalent :).
Rolival megyünk reggel, a forgalom biztosan megint szörnyű lesz.
A héten esténként biztosan el fogok vonulni mert P-nem névnapja van csütörtökön és az ajiját meg kell még csinálnom.Ha készen van lefotózom majd.

PÉnteken a melóban elkészítettem az októberi sex naptárunkat. ennek a története az hogy egyszer összeszólalkoztunk R.-rel és mondtam hoyg nekem nem jár és nem jut az eszembe a sex mert annyi minden más leköti a gondolatom és sok a teendő. És erre mondtam csináljunk naptárat, ha ciki ha nem. HA ez kell hogy ne távolodjunk el. Azt mondta ez morbid!
P.t pár hónapra rá megkérdeztem. ő még 2 éve sincs P-vel de neki is hasonló gondjuk van azt mondta szetintem nem hülyeség ha meghatározzuk ki mikor mit és mi vezet majd a sexhez.
Szóval elkészült. Sok foglalkozást tettem bele és felosztottam kinek mi a feladata.Van mozi, vacsi ki főz, fürdés közösen ilyenek...R azt mondta olyan jó lett, hogy árusítani kéne :). Ez kényes téma általában a pároknál, de nekünk nincs spontán babásoknál úgy gondolom még jobban. Hiszen mindenkinél előjön biztosan néha az az érzés minek ha nem lehet, minek hiszen baj van velem, nem vagyok teljes értékű?! Hasonló mumus gondolatok.

Szóval ezek és a hasonlók ellen kitaláltam egy ilyet.

Most megyek csinálok reggelit és indulunk. 
Gyönyörűen süt a nap, szóval remélem így is marad és minden rendben lesz holnap!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése