2014. szeptember 7., vasárnap

Pihenni kell!

A hét úgy érzem olyan hosszú volt mintha egy hónap telt volna el. Hihetetlen, hogy Anya csak pár napja ment el.Pontosabban szerdán.
De már az a nap olyan hosszú volt, hogy az elképesztő.
A főnök a munkahelyen olyan követelésekkel állt elő kedden délután a termelési osztály felé, hogy ebben segítenünk kellett Nekünk műszaki osztálynak.
Sajnos kedden a kollégám barátnőjének autóbalesete volt, ezért nem volt más választásom, mint az elhatározásom ellenére le kellett mennem a termelésbe irányítani.
Ez sajnos azzal járt hogy estére már jártányi erőm nem volt, de hasgörcseim ezzel ellenben voltak. Nem is akár milyen. A kocsiban remegett a lábam hazafelé a fájdalomtól, a fájdalomcsillapítók nem segítettek. Éjjel az ágyban izzadtam a fájdalomtól és csak reménykedtem hogy elmúlik és nem kell az RK ambulanciájára mennünk.
A kimerültségtől és sírástól csak sikerült elaludnom, aztán reggel még mindig feszítő hassal ébredtem.
Ezért a csütörtök pénteket itthon töltöttem, R parancsára. Még csütörtök reggel félig alva elkezdtem motyogni neki mely termékkel kellene foglalkozni, de azt mondta én ezzel már ne foglalkozzak.
Tehát pihentem, amit nem tudtam Anya ugyan segített rendet tenni, de a sürgő forgó életben ez max egy napig tart. Tehát pakolásztam, nagyon lassan, piciket.
Szombat reggel, vagyis tegnap már elég jól voltam gyorsan megfőztem a chilis babot amire már nem volt erőm.
Aztán elmentünk bevásárolni, mert már kifogyott minden.
Ezután megebédeltünk és elmentünk együtt, Á,R és én a Mamához felköszönteni és elindultunk az ikeába Á-nak íróasztal, komódot a mamának ágyat venni.
Egész du.-n úton voltunk. Estére kifáradtunk, és nem találtunk sem íróasztalt, sem ágyat.
Este pihiztünk, éjjel nagyon nehezen aludtam el, de végre itt a reggel.
Ami borult de nem esik, pont olyan mint a kedvem, nem tudom hogy szomorú vagy vidám. Fáradt vagy friss. Még nem tértem magamhoz teljesen.
MA pakoljuk végre helyre a dolgokat, ruhák, szekrények ilyesmi. Nagyon várom már, hogy minden a helyére kerüljön és nem csak a házunkban. De az életünkben is nagyon jó volna. Csak egyetlen űrt kellene kitöltenünk és minden rendben lenne.De mikor érünk már oda?!!?!?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése