2014. szeptember 1., hétfő

Újra munkában, "félgőzzel"


Igen, mér nem bírtam az otthon látet. Borzasztó, hogy nem lehet semmit csinálnom mert mindenhez hajolni és emelni kell.
Még a kaját is nehéz kivenni a hűtőből. Hétvégén nem történt semmi különös. Anya pakolászott meg főzött nekem és a Mama is küldött jókaját, és kacsát sütött vasárnapi ebédre. Nagyon finom volt.

Szerencsére a felírt gyógyszerektől nem fáj a fejem, pedig most még az eső is esik egész nap. Viaszont folyton édességet kivénok, pedig nem jellemző. Lehet ez attól van. Oda kell figyelnem magamra, ha nem is fogyok egy dekát nem hizhatok mert a túlsúllyos dagiság küszöbn állok.
És a kövérség sem segít a baba ügyünkön.

A hasim fájdogál, olyan mintha a hasi görcs és hasfájás között lenne a fájdalom nem vészes, csak mintha viszketne is belül és nem tudnám megvakarni, biztosan gyógyul.

Elég nehezen ment ma reggel a felkelés, most is már hulla vagyok, de írtam R.-nek hogy menjünk hamarabb haza mert nem bírom.

A doki kapcsán még mindig elég bizonytalan vagyok, nem tudom kiverni a fejemből, mikor a magánrendelésen a vizsgálat után a műtétre azt mondta, hogy 15000 a szoba és 40000 orvosi konzultció.

Ugye én elkönyveltem persze ennyi az ára, de a kórházban szó sem esett erről nem kellett ilyet fizetnünk. Lehet zsebbe gondolta. De ha meg oda akkor nagyot csalódtam és minek járunk akkor magánklinikára.
Utánanéztem és találtam egy érdekes dolgot, cikket, vajon ez ő:

http://valasz.hu/uzlet/vademeles-ket-orvos-ellen-88-not-karositottak-meg-36302

Valószínű hogy ez igen, de hogy nem találtam meg előbb.
Lehet azért nem jött le hanem hívott fel az irodájába a műtét után hogy adjuk a pénzt neki. Jaj nem tudom mi legyen, bízzak benne. De szinte mindenki jót ír róla.  Nem tudom......

Amúgy a műtéthez képest jól vagyok és amennyire lehet jól ment. ennél sokkal rosszabbra számítottam.Minden rendben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése