2014. augusztus 28., csütörtök

Itthon

A tegnapi nap eljött már kora hajnalban nem tudtam aludni, csak vártam hogy eljöjjön a pillanat, odaérjünk és megtudjam mikorra kerülök sorra. Mindenkitől elraktam egy kis emléket. Az ikrektől képet, a jegygyűrűm és a lignanoi delfint R-től, a bögrémet P től és az elefántomat anyától.Rendben odaértünk és bejelentkeztünk, majd felvettek a felvételi irodában és elmondták hogy siessünk mert 8kor kerülök sorra. Megijedtem de nagyon örültem hogy hamar túl leszek a dolgon.
Felmentünk a szobába kaptam egy hálóinget, gumiharisnyát.Felöltöztem és vártunk. Közben körbenéztünk. Ez a hely teljesen más volt mint az előző műtétnél. Itt az állítható ágy a tv a fürdő minden olyan volt mintha szállodába lennék, és mindenki végtelen kedves volt.
Aztán kopogtak és sétáltunk 1 emelettel lejjebb a műtőbe. Levettem az alsóneműt és felfeküdtem az asztalra. Az altatóorvos bemutatkozott. Rám kötöttek vérnyomásmérőt, berakták a tűt és már ment is az infulzió, nyugtató. az altatóorvos elmondott mindent részletesen megkérdezte van e még vmi kérdésem. De olyan alapos volt hogy nem merült fel bennem semmi kétség.
Aztán nem találták a beleegyező papíromat, megijedtem amit a rám kötött gép pittyegése ezt jelezte is. Megnyugtatott az orvos hogy lemegy a férjemhez megkeresik. Vártam idegesen. Aztán mikor visszajött mondta nincs gond csak a férjemet izgatta fel kicsit találtak papírt de nem azt ami kell, de ne aggódjak így sem ment el potyára. Aztán ott megtalálta  mappában mégis a papírt. Aztán sokra nem emlékszem. Megláttam Fülöp dokit és ennyi. Azt mondták felkeltenek a műtőben, de erre nem emlékszem. Csak a szobára hangokra. Roli kérdi segítsen e. Majd fogom a kezét. 9 óra lehetett de már újra a szobában voltam. Fogtam a férjem kezét. beszéltem vmit. Aztán aludtam. 11 körül újra ébredtem, ittam pár kortyot, És tovább pihentem.

Nagyjából így ment a nap. Néha kinyitottam a szemem. LÁttam ,hogy R nem mozdul mellőlem. Nézi a laptopon a dolgokat. Nyugodt voltam hiszen ott volt. Wc-re segített menni, láttam hogy vérzem és az ágy is véres alattam. De erre számítottam.
Délután 3 fele járt és vártam jöjjön Fülöp doki. Aztán jött a nővérke hogy a doki vár a 4.-en. Beszálltunk a liftbe, a férjem megkérdezte megmondja e dokinak miért nem bírt lejönni. De nemet mondtam.
Aztán beléptünk a felújított irodájába még elég kómás voltam és ezt látta is. Hazaengedjen e, Naná hogy igen. Itthon akartam lenni.

Elengedett, de előtte felírta a gyógyszereket amiket szedni kell.És elmondta hogy köv. mensi után kontroll.
Kint kaptunk rá időpontot. Persze amelyik hétre esett volna megint szabin lesz szóval köv. hét.
Aztán hazajövet a kocsiban elég rosszul voltam, hányinger. Sütött a nap a meleg nem volt jó.
Hazaértünk. Sógi a barátjával csinálta az új szobáját. ÉN befeküdtem a szobába. Újra elaludtam.
Este 8 körül keltem.

Vacsira rendeltünk kaját, jól esett. Bevettem az első gyógyszerem.
Aztán lepihiztünk megint, néhány igazságligája rész után.
MOst reggel van. Várom az Anyukámat, r elment érte az állomásra.
Nagyon jól érzem magam, és így mégrosszabb hogy nem szabad megerőltetni magamat, pedig úgy érzem bírnám. De visszafogom magamat.

A dokiban nem vagyok biztos hogy jó lesz e ez nekünk. Elég furcsa dolgai vannak. De azt meg tudom hogy nagyon jó szakember. ...Remélem következő vizsgálaton elszállnak a kétségeim.

KÖszönöm Mindenkinek a ki gondol, gondolt rám. Nagyon jól esett.





2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy túl vagy rajta :) Nem írtad le, hogy mi lett a műtét eredménye, minden ok-s odabent?

    VálaszTörlés
  2. Szia Andi,

    Az orvos azt mondta minden rendben van, a sövényt sikerült szépen eltávolítani. Mást szerencsére nem talált.
    Remélem legközelebb ami a méhemben fog pihenni az egy bébi lesz.

    VálaszTörlés