2014. augusztus 8., péntek

Itthon


A tegnapi napunk elég szörnyűre sikeredett, ezért ma reggel egyszerűen nem bírtam felkelni és erőt venni magamon. Tehát itthon vagyok.
Már tegnap reggel szörnyülködve ébredtem, hogy hogyan lehet az, hogy még mindig csak csütörtök van. Pedig az volt. A munka sem ment és már bent összekaptunk R.-val egy kicsit mert eltért a véleményünk egy projektről. Nehéz lenyelni ilyenkor a békát, hogy ő a főnököm.


Aztán hazafelé megbeszéltük, hogy kitesszük sógit  és utána veszünk husit. Elment volna egyedül is, de gondoltam menjünk ketten. Kis andalgás romantika, végre csak ketten.
A bevásárlóközpontban ő megállt az elektronikánál én pedig gyorsan továbbsuhantam a női ruhákhoz kihasználva a pár perc előnyt. A fehérneműket nézegettem, mert kell megint 1 normális fehér melltartó(mindig beszürkülnek),mikor hívott hogy várjam meg jön. Gondoltam vmit venni akar.
Aztán mutatott az újságban vmi telefont 120000 asszem de 0ft thm hitel. Én meg egyből elkezdtem hadarni, hogy megbeszéltük hitelre egy ideig semmit. Mondtam inkább fizessük ki egyben. Persze vagy 4 napja beszéltük meg hogy legyen a sóginak vmi limit 70000 mondjuk mert ez az ő telója lesz.Mert az előzőt ,S2 ami R-é volt, tönkre tette 2x elejtette és az aksi is rossz. Nagyon megérdemel újat tőlünk.
Kicsit biztosan indulatosan mondtam, szóval erre elhajította az újságot és elment:
"Szólj ha végeztél a vásárlással!"
Köszi!!!!!!!!
Nem tudom hogy az idegtől bár már előtte is rosszul voltam de a kosárba kapaszkodva mentem a dolgokhoz tusifüri, spray.. soroltam halkan magamban hogy ne  a rosszullétre figyeljek. Eszembe jutott hogy csinálhatnék pikáns szaftos husit ezért chilli kellett.Még próbára egyszer felhívtam R-t hogy jöjjön vissza dobjuk be és irány, de meg volt sértődve.
Mire megtaláltam az átrendezett boltban hol vannak a fűszerek már nem láttam semmit. 5 Percig fel alá mászkáltam szinte semmit nem látva foltokon kívül és küzdöttem, hogy össze ne essek. Csorgott rólam a víz és fulladtam meg.
Akkor ott gyűlöltem hogy itt hagyott és én mindjárt összeesek. Elmentem a kosárba mélyesztve kezem a pénztárak felé. Útban volt egy hűtőláda amitől kicsit észhez tértem. Fizettem aztán megkerestem R-t, Ült várt egy szót nem szólt. A kocsinál annyit mondtam hogy a husi alá az újságot rakja be mert folyik, de nem tette. Ezért behajítottam a tusifürijeit és indultunk. Aztán nem szóltunk egymáshoz én a szobában olvasgattam pihentem, akkor töltöttem fel a képeket rólunk ő meg mittudomé. Egyszer kimentem hogy halkítsa le a zenét. Soha nem figyel másokra,csak amit ő akar éppen.Aztán este bejött aludni és megkérdezte kint aludjon e, mondtam nem kell. ÉN kimentem zuhizni azt tervezve utána kint alszom.
Utánam jött, nem mondott semmit csak próbált megölelni. Ami nekem ilyenkor nem megy mert soha nem kér bocsánatot, mindig ezt csinálja és tudom ha engedem ő úgy könyveli el hogy megadtam magam és neki volt igaza. És nagyon mérges voltam hogy ott hagyott.
Kérdeztem tőle hogy azért jött hogy bocsánatot kérjen vagy úgy érzi nincs miért?!

A lényeg hogy nem békültünk ki, én erőltetem ilyenkor hogy akkor mondja de ő meg sem szólal, néma. Aztán ki akart menni aludni , én meg mondtam hogy majd én.
Erre:" Most mit kell mártírkodnod"
Abba akartam hagyni a vitát ezért nagyon csúnyán odaszóltam, hogy "Te kussoljál és feküdj le"
Nem vagyok büszke rá de elegem volt belőle.aztán egyszer csak felkelt és el akart menni kocsival. A hiú önérzete ennyit sem bírt hogy "ku..jál"
Kértem ne menjen baja lesz sétáljon. Rábólintott, de tudtam hogy hazudik, elment.
Éjfél előtt írtam neki most már jöjjön haza, itt is volt nemsokára de nem szóltunk egymáshoz.
3kor bejöttem a szobába mert kint szúnyoginvázió volt. És reggel nem keltem fel. SZÉP NAPUNK VOLT!
Vannak sejtéseim hová mehetett, de inkább nem gondolok bele.

Ez volt az első ilyen veszekedés a házasság óta.Pont a legrosszabbkor mert amúgy sem vagyok a toppon.
Most fáradtam bele mindenbe:

  1. munka
  2. otthoni teendők
  3. fiúk utáni folyton pakolás
  4. Reggeli pakolás kaja pia
  5. reggeli várakozás mert nincs fürdő
  6. folyton szól vmi egy perc csend sincs hogy összeszedjem magam
  7. nem hív fel senki hogy mi a helyzet, kivéve Apa de ahhoz meg erőm nincs hogy szegénynek elmagyarázzam, de hétvégén felhívom
  8. méhsövény-lombik-baba
  9. bunkó önző emberek és hülyébbnél hülye tanácsaik,kérdéseik:"örökbefogadás...,ne erőltesd, túlzottan akarod..., 30% az nagyon kevés, mikor lesz már unokám?........."
  10. sexuális élet
  11. pénz
  12. ház
  13. elhízás-fogyókúra-sport


Ezért ma nem csinálok semmit, csak ülök a csendben, írok figyelem a madarakat autókat, a testemet.eszembe jutott az is hogy felpakolok és hazautazom de a kocsiban az olaj nem volt kicserélve jó régóta, nem lenne jó ha lerobbannék.Pedig nagyon vágyom haza.

DSCN1743.JPG


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése