2014. augusztus 6., szerda

Kesze-kusza


Annyi gondolat jár a fejemben a napokban, hogy kezdem megőríteni magam azt hiszem.
Olyan fáradtnak és betegnek érzem magam, hogy nem tudom mi lelt.Tegnap annyira fájt a hasam és akkora volt és kemény,és nem csak a hasim már a gyomrom is, hogy azt hittem vmi belsőség szétszakad bennem. Bementem tornázni a nagyszobába hátha az segít kicsit hát nem, úgyhogy nyügi is voltam, bementem lefeküdtem.
A fiúk tegnap nem kaptak így enni:(, pedig rakott krumplira készültem, nah nem baj majd ma.

A hasfájásom nem múlik ma semsőt vmi gyomorégéssel párosult, borzalmasan keltem, nem mertem KV-t inni mert tudtam hogy ma vért vesztek az RKK-n meg az ekg-ban biztos voltam még.Odaértünk idő előtt, mert a belvárosi forgalmom kiszámíthatatlan. Keresték az időpontom nem találták. Elég bosszantó hogy ez már 2x fordul elő. Aztán felmentünk a meddőségire, ami a 2.ra leköltözött felújítás miatt. Vártunk, ideges voltam, mi van ha elküldenek, el nem megyek!
Aztán Zsuzsi a Fülöp doki asszisztense behívott. Kérdezte miért kell, nem emlékezett a múlt heti borzalmas vizsgálatra. Végül is neki rutin, azért rosszul esett :(. aztán úgy beszélt velem mint 1 hülyével,hogy én biztos rossz számot hívtam és a call centeres kolléganők nem tudják hogy kell időpontot adni. Csak annyit tudtam kinyögni hogy én jót hívtam. MIndegy kiküldött hogy várjak megcsinálja a papírokat.
Kimentem leültem, persze elkezdtem sírni, rossz napom van.Megláttam a cetlit ami alapján telefonáltam, rajta a számot amit Zsuzsi írt rá és amit hívtam. De biztosan én vagyok a hülye.Roli mondogatta ezen ne idegesítsem magam. Igaza van, de nem ment. Aztán megkaptam a papírokat. Jött a vérnyomás, ekg, vérvétel aztán vissza a 2.ra időpontért.
Időpont:08.27.07.00  pontos műtéti idő nincs reggel tudom meg. remélem nem este 8 lesz, mert akkor én idegösszeroppanást kapok.

Ennyi volt az eddigi nap, leszámítva egy nagy dugót a városban. 1,5 óra volt míg Bicskére értünk. Most dolgozom, vagyis dolgoznék, ha erőt vennék végre magamon.

A rosszullétemre visszatérve, persze reménykedem mi van ha ez az a bizonyos hasfájás és csoda történt. Aztán meg eszembe jut a részleges sövényem amivel nagy esélyem van vetélésre.
És Andi azt írta nekem próbálkozzunk mert átjárhatóság után nagyobb az esély a babára. De most akkor csináljuk vagy nem. Semmit nem mondtak erről az orvosok.Na ez a kesze-kusza!


Teljen el ez a nap is, legyünk otthon. Lehet majd hallgatok vmi nyugtató zenét.Aludni bírnék de minek, tegnap is 7-től reggelig aludtam és semmi hatása :(.

Találtam Andi bejegyzéseiben idézeteket a meddő nőkről. Imádom!

Ez lenne:
“Egy meddő nő annyiszor kerül padlóra, ahányszor feláll. Nem marad ott elnyúlva, port nyelve, mert tudja, hogy az út végén a kincse várja.
Egy meddő nő erős, aggódó feleség, mert figyel a férfira, és félti, védi, elé áll, ha úgy érzi, bántás érheti, védi a lelket, kíméletesen tálal, a legjobb időben.
Egy meddő nő tud nagyon gyenge lenni, napokig a kudarc után, kitépik a szívét, de aztán feláll, nem is áll, ugrik, libben-toppan, mozdul, harcol.
Egy meddő nő, nagyon egyedül van, és mégsem, mert a szívében ott él a gyermeke már évekkel előbb.
Egy meddő nő tud bölcs lenni, tud értékelni, tud vigyázni, tud tanulni, de egyet nem tud: feladni.


Dávid kezecskéje az ujjamon itt 13napos volt a keresztfiam.

1 megjegyzés:

  1. De jó, h nemsokára itt a műtét ;) Ne keseredj el, minden rendben lesz! A Fülöp doki sajnos ilyen, gondolom olvastál róla más blogokban is. Viszont nagyon jó kezekben leszel nála, csak légy türelmes és ne vedd a szívedre a dolgokat!
    Ez az idézet hozta meg nekem is Balázst, szóval hajrá :)

    VálaszTörlés