2014. szeptember 25., csütörtök

Megjött az ősz és a nátha


Igen, nátha. Taknyom nyálam egyben ahogy csúnyán szoktak fogalmazani. Óriási gombóc a torkomban amit nem tudok lenyelni. Tegnap elmentem a dokihoz. Elég vicces volt. Vittem a leleteimet is és kiszúrta hogy rá van írva hogy no sex kontrollig. Kérdezte megvolt e már. MOndatm, hogy hétfőn lesz.
Aztán elkzdte nekem magyarázni, hogy ez milyen hülyeség, nem foglalkoznak az emberrek csak hogy magukat védjék. És hogy kotont kell húzni :D és nem kell erősen mélyen benyomni nem lesz baj. ....BOLOND és persze ezt ordította, mert mindig kiabál. Ezért nem is megyek soha a munkahelyen be, mert akkor már az egész gyár erről pletykálna. Így meg csak ismeretlen bicskei emberek hallották. De ezeket kivéve legalább nem kell vele harcolni ha táppénz kell és bármit felír ammit kérek. Ez is vmi.
Szóval kaptam gyógyszert, szokásos augmentin. Ami tudom eléggé kiüti a szervezetemet. De próbálok ellene védekezni vitaminnal. De a vitamin főleg a C meg kiüti a vesémet amit reggel már éreztem is. ÉS fáj a pipilés is, remélem nincsen semmi komolyabb baj. Már kezdek félni hogy elkaptam vmit vagy ilyesmi és hétfőn megint talál vmit Fülöp. Paranoiás vagyok teljesen.
Ettől függetlenül dolgozom, mert a kollégám szabin van. Ezért nem iratattam ki magam táppénzre.

A legjobb hír az, hogy a méhsövényem kapcsán új ismeretségre tettem szert Adél személyében. Nagyon kedves lány és jót beszélgettünk. Ő rá is ez a műtét várt, mert ha minden igaz már ma túl van rajta. REmélem kicsit tudtam neki segíteni. Legalább ennyi haszna legyen ennek a sok nyavajának.
Andi pedig javasolt a migrénemre egy akupresszúrás szakembert. Hát ezt még meggondolom, mint műszaki beállítottságú mérnök asszony :) elég varázslásak érzem az ilyet. Kicsit olyan mint az öntisztító sütő.

Mivel rádöbbentünk, hogy lassan október, ezért hétvégén jó lenne mindent megcsinálni a kertben mert észre sem fogjuk venni és leesik a hó.Keresni kell gyümifákat és át kell ültetni a virágaimat. Ez elég nagy leő lesz, de csak menni fog.




3 megjegyzés:

  1. Gyógyulj meg gyorsan !
    Én is örülök,hogy megismertelek :)))
    Mindent köszönök !

    VálaszTörlés
  2. Én sem hiszek az természetgyógyászokban, de a talpreflexogia kicsit komolyabb dolog ennél, többezer éves múltja van. Engem meggyőzött a Sz SZ, amikor rosszul lettem a vérvételen és megnyomott rajtam egy pontot, amitől magamhoz tértem. Nem tudom, olvasod-e NMartinát, ő is elkezdett járni reflexológiára és több év után spontán terhes lett. Az ismeretségi körömben is van olyan, aki 2 kezelés után volt sikeres. Érdemes egyszer kipróbálni és kérni, h mulassza el a migrénedet.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Andi a türelmedet. Kipróbálom, veszítenem nincs mit. :)

    VálaszTörlés