2014. július 3., csütörtök

Totál para!

Nah jó nagyon meg vagyok rémülve. Ma délután van a vizsgálat és már most olyan ideges vagyok, hogy munkába jövet sírtam a kocsiba.

Keddig nem volt semmi baj bele sem gondoltam de aztán eszembe jutott és azóta gyomorgörcsöm van.
Ami persze ilyenkor nagyon jó ,mert ha görcsöl ugyebár annak van következménye. És akkor már nem vagyok odalent tiszta teljesen akárehogy is próbálom.
Borzalmas ez az időpont, nem elég, hogy a vizsgálattól félek, még azon is parázhatok hogy nem leszek odalent tökéletes.
Próbálom nyugtatni magam, hogy tűző nap 30 fok ki az aki odalent tökéletes. Max  aki rendelés szomszédjában lakik de persze ilyennek kicsi az esélye.

Nem maradok bent a munkahelyen pedig először úgy terveztem, inkább elmegyek Rolival. Talán az jobb lesz.

Azért is félek mert azt álmodta terhes vagyok és mi van ha igen ha van ilyen, megérzés, hiszek az ilyenekbe. Persze ennek 1 a millióhoz esélye van kb.

Szóval ma 16:40, és ezután már csak 2 ilyen lesz és túl vagyok rajta.

Az is bánt hogy senki nem érdeklődött felőlem, se anya, se tesó, se barátnő :( elég rosszul esik.
Önzők az emberek ez van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése