2014. július 4., péntek

Mikor már azt hiszed...


Ha bárki olvasta volna a tegnapi bejegyzésemet, akkor biztosan azt hinni szegény lány már túl van rajta legalább.
Nah ez az ami nem igaz ebben az esetben.Hogyan is történt ez?

Miután túléltük a két öreglánnyal a tárgyalást és az oda vissza autóutat, felmentünk a mamához, hogy rendbe hozhassam egy kicsit magam.
Aztán 1 utcányira onnan a váciba kellet menni. Megtaláltuk, nagy nehezen és m ár a pénz is a tárcámban volt, leültünk a váróba ahol különös módon hiányzott egy nővérke. A pult megvolt de nővér sehol. Aztán megláttuk a dokit, R kérdeze hogy ő e az, bólogattam. Aztán még 3an voltak előttünk szóval vártunk. Majdnem egy óra mulva krültem sorra.
Nyéky nagyon kedves volt, mosolygós, megnyugtató. Emlékezett rám a kenet vizsgálatról, és ez nagyon jól esett. Nevet sem kérdezett, felkészült volt teljesen belőlem és R-ből is.
Kiküldött wc-re mert nem fogom bírni tartani a vizsgálat közben és elmondta, hogy előbb UH-n is megnéz mi a helyzet odabent, nincsen e ovuláció.
A klozetről visszatérve megkérdeztem 2 sohaj között, hogy erre miért van szükség,elmagyarázta hogy a méhen kivüli terhesség kockázata miatt.

Ezután elkezdödött az ultrahang és halk aham-t hallva akkor már tudtam miért fájt a hasam derekam vesém annyira és miért vagyok ennyire fáradt.=peteérés
Tehát a doktor úr megnnézte a méreteimet, ami azt mutatta, hogy belül egy 5*luxus pánás szálloda vagyok 21mm-es párnácskával :D. Ha jól értettem, ez az orvosi hablaty elég bonyolult néha.

Szóval kedves mosollyal közölte velem, hogy reméli nem haragszom, de most hazaküld engem és a férjemet, hogy a vizsgálat helyett üssük el mással az időt. :)

Nagyon cuki volt, még elmondta párszor hogy ne haragudjak és ez egy jó eredmény sokmindent megtudtunk így is, hogy hamarabb van peteérésem mint kéne és "szép2 vagyok belül..

Hát igen legyen is szép belül ha már kivül ragyás :D

Tehát ez történt, illetve még egy meglepő fordulat volt. Megkérdeztem mivel tartozom az uh-ért és semmivel, nem kért el Nyéky doki semmit.

Tehát megvacsiztunk a sétálón és otthon fürcsiztünk a medencében, majd este elmentünk és "elütöttük az időt" :).

2 nap mulva orvosi utasításra repeta :D
Ilyen recepteket akarok mindig, nem felvágást, feltöltést, felfújást...

Tehát jó érzés hogy szép vagyok belül és egy hónap múlva újra para a vizsgálat miatt, hacsak nem történik csoda!

Csodák pedig vannak és hiszünk bennük!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése