2014. július 15., kedd

Vége a mini nyaralásnak jön a mega meló :(

Életem legjobb hétvégéjét töltöttem el. Egyszerűen hihetetlen volt. Soha nem akarok semmi mást csak homokos tengerparton nyaralni. Imádom.

Újra gyerek lehettem, első éjjel este mikor megérkeztünk hideg volt de én futottam a parton mezitláb ugráltam örömömben, vizes lettem de nem gond semmi nem érdekelt.
Majd vacsiztunk, olyan helyen ahol magyarul beszélnek és visszamentünk a partra egy kis bor és valami citromos borzalmas likör után. Ledobtuk a ruhákat és futás be a tengerbe. Ami a kinti hőmérséklethez képest elviselhető volt.
A szálláson ezután vagy 1 kiló homok esett ki a gatyámból :D
Másnap egész napot a parton töltöttük kiterülve sétálva úszkálva. Befonták a hajamat afroba oldalt, nagyon szép lett még most is viselem :). Roli eltemetett a homokba és bírkóztunk is, megcsodáltuk mit épít a sok gyerek az apukáikkal.
Annyira nyugodt és békés volt. Este elmentünk az előző nap már felfedezett vursliba, és felültünk egy borzalmas óriási pörgő forfó izére, Ami rettenetesen félelmetes volt. De egy hős vagyok kibírtam :D.

Aztán sétáltunk a sétálón, benéztünk pár bombajó játékterembe és elment a nap. Nem volt km hiányunk mert a part és a sétáló is nagyon hosszú volt, kimerültünk. Másnap reggeli és kijelentkezés után még lementünk a partra csobbani egy utolsót.
Nem akartam hazajönni, volt egy kis pityergés is, nagyon maradtam volna még pár napot, hetet, hónapot..

Nem hinném hogy lesz utazásunk ami ezt felülmúlja, soha nem felejtjük. Az első lubizkolásom a tengerben.

Már sajnos dolgozunk, vagyis próbálunk. engem visszhúz a szívem.
Lassan indulunk haza, ma van R névnapja, sütök neki palacsintát, az én szerelmemnek.

A hétvégén újabb ünnep köszönt ezen kívül, nem más mint a nyári mikulás.
Tehát lassan eljön a vizsgálatom időpontja, jujujjj! Még több mint 1 hét biztosan. Addig is rághatom a körmöm.
De kell az a baba vagy babák, még nem is volt, de már nagyon hiányzik:(.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése