2014. július 30., szerda

Erre nem tudok jó címet...

Sejtettem, vhol belül mintha tudtam volna, féltem rettegtem:(.
Tegnap megvolt a vizsgálat Fülöp dokinál. A rendelőt ügyesen megtaláltuk, hát nem vmi luxus össze sem volt hasonlítható a múltkori Nyéki dokissal, Lázár dokiéról meg nem is beszélek mert az hibátlan.
Tehát vártunk majdnem 1 órát majd bekerültem, addig Zsuzsi elmondta mire számítsak. A doki annyira képben nem volt de minden papirom ott volt nála. Aztán elkezdtük Zsuzsi is bejött ő töltötte a folyadékot, félig ülő helyzetben voltam ami elég szokatlan, jött a kacsa a feszítés fertőtlenítés belülről aztán a katéter. Ez még elviselhető volt.
Majd amikor elkezdte pumpálni a hyányiger és a görcs egyben, majd elájultam aztán megkezdték a töltést. Próbáltam nem odanézni ne lássam az eszközöket. Megijesztenek nagyon.
Aztán a doki már nem is tudom hogy mondta de hogy nézzek oda a monitorra és hogy látható az üregben egy sövény (uterus subseptus).
És talán kérdeztem ez mennyire súlyos.
Aztán jött az a bizonyos mondat amitől rettegtem. Műtét kell!
Ott abban a pillanatban mikor még pontosan azt sem tudtam mi is ez az "ellenség", kiszolgáltatottan szétttárt égbe meredő mindennel csupin elkezdtem sírni.
Nem bírtam tartani, egyszerűen hogy lehet ez, miért?! Rémálom..
Zsuzsi hozott nekem vizet kicsit sikerült megnyugodnom lejöttem az asztalról felöltöztem, majd szóltam a dokinak, hogy kimegyek R-ért.
Jó is volt mert fogalmam sincs mi hangzott el utána, nem tudtam figyelni.
Ami a lényeg elmutogatta mi is a gond és augusztus 27 műtét a klinikán. OEP támogatott 55000 ft lesz mindennel együtt.
Kifizettük a vizsgálat díját(55000) majd kis pihi után elindultunk haza. Hívtam Anyát sírva .
Azóta nem történt semmi, ittam este hogy jobb legyen és ma nem mentünk dolgozni, R itthon maradt velem.
Csak ülök és bámulok magam elé. Nem értek semmit.Akkor is ott volt egy pillanat mikor azt éreztem nem csinálom tovább, nem bírom. Persze biztosan összeszedem magam ezután is. Csak már nagyon nehéz.
Nehéz nem azt hinnem hogy vki vagy vmi a mindenható vagy fogalmam sincs nem akarja hogy nekünk gyerekünk legyen. Nem hinném hogy rosszból, egyszerűen lehet csak tud vmit amit mi nem.
De ez biztosan hülyeség.Csak az elkeseredettség mondatja ezt.
Remélem jobban leszek idővel.


3 megjegyzés:

  1. Szia Defeni!
    Először is köszönöm, h feliratkoztál hozzám. Egyelőre csak ezt a bejegyzésedet olvastam, de már most látom, h nincs nagy baj ;) Az jó, ha azt mondják van mit műteni, ez egy óriási esély! Lehet, hogy spontán babás leszel utána :) Nagyon sok ilyen történetet olvastam, hallottam, szóval FEL A FEJJEL!!! Drukkolok nektek!

    VálaszTörlés
  2. Szia Andi!
    Nagyon köszönöm a biztatást. Nincs nagy baj csak sok kicsi :). Ha végigolvasol látni fogod. De mindennap várjuk azt a spontán csodát és nem adjuk fel, csak néha meggyengülönk, majd újra talőra állunk!
    Köszönöm Neked te segítettél most talpra állni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy! Nálunk is spontán csoda volt.. Azt mondták előtte pár évvel, hogy nekünk csak lombikkal lehet gyerekünk. Most is csoda kell, hogy megfoganjon a kistesó, de tudom, nemsokára beköltözik a pocimba ;) Elkezdtelek olvasni, láttam, hogy ez nem az első műtéted lesz és hogy a férjeddel is vannak gondok, ugyanúgy mint nálunk. Nem baj, előbb vagy utóbb lesz babátok, mindegy milyen módon, egy a lényeg, soha sem szabad feladni!!!! Ahogy látom, jó úton jársz :)

      Törlés