2014. július 22., kedd

 


Nyári Mikulás, újra para


Igen ahogy az előző bejegyxzésemben megírtam, megjött. Óriási, kicsit átálhatna a bioritmusaom, mert ezt nem nagyon bírják már az ágyneműink. Miért nem alszik a szervezetem ha én alszom.

Ettől eltekintve már régen nem írtam, úgy érzem egyre rövidebbek a napok és akárhogy igyekszem nincsen idő semmire. A farádtság pedig az alvás mennyiéggel nem fordított arányban van az tuti.

Nyaralás óta próbálunk visszarázódni mindketten. A negy elhatározásuk amik csak a fejünkben léteznek, eredményt sajnos nem hoznak. Nehezen kezdünk, hozzá az otthoni dolgokhoz mert a benti munka minden erőnket felemészti.

R a héten a főnök a gyárban mert mindenki szabin van, ez neki főleg hogy nagy stresszel jár. Már az első napon kapta szegénykém a feketelevest. Még jó hogy ennyi az önbizalma, imádom hogy letörhetetlen minden téren :D

Mivel már szombaton rossz hangulatom volt a női mivoltom miatt ezért régen nem voltunk együtt ami nagyon hiányzik már. De sajnos ilyenkor vmi taszító mágnes van a testemben hiába bujok hozzá, vhogy nem jön össze egy kis szeretgetés sem. Pedig annyira szükségem lenne rá ilyenkor:(. Kicsi, csúnya és gyámoltalan vagyok, hát nem veszi észre.

 
 
Amúgy jól megvagyunk, legalább is én nem érzek semmilyen egetrengető problémát, vannak néha ici pici, de az hol nincsen.
R öccse Á most nálunk van 5 hétig az biztos, mert itt dolgozik nyári munkán a gyárban, nyomja a préselést a viaszban. Jó fáradt lesz az tuti. Próbálom szinten tartani a fiukat és ellátni kajával, ami elég kemény meló, szerencsére jó az étvágyuk és nem vállogatnak semmiben .
 
Tegnap sajnos előjött a szokásos fejfájásom, ami sajnos még most is tart, elviselhetetlen!
Ez az a fejfájás amikor azon gondolkodsz hogyan tudnád megszüntetni és most nem a gyógyszerre gondolok, hanem arra hogy mi lenne ha szétverném egy baltával.
Teljesen kikészít, délután R kitett engem otthon lezuhiztam és befeküdtem a sötét szobába. 10 15 percenként ébredtem meg a görcsökre a fejemben és a hányingerre. Ma talán egy kicsit jobb, de kiváncsi vagyok a munkahely hogyan fog rá hatni. Remélem nem rosszabbodik.
 
Ma megyek kozmetikushoz, nagyon szégyellem az arcom, ezért Anitát választottam mert ő nála már voltam. Nehezen viselem amúgy is ha az arcomhoz érnek, de még hogy ennyire csúnya. Borzasztó ez nagyon.
Azt fogom csinálni, hogy kérek tőle már most következő alkalomra időpontot és akkor muszály lesz bemennem. Aztán R a majdnem szomszédba lakik minikinguval ezért beugrom hozzájuk is. Meg kell nézni a csöppséget.
 
Aztán otthon még nem tudom mi lesz elég változékony esős az idő szóval meglátjuk. Talán egy közös zuhany az én drágámmal meghozza gyümölcsét és mindenki jól jár :).
Tényleg nagyon szeretethiányom van.
 
Nah de amint a főcímből is kiderül. Újra van időpontom átjárhatósági vizsgálatra. Jövőhát kedd Fülöp doki este 19:10. Azt a tanácsot kapram igyak meg előtte egy pohár bort, tuti így is fogok tenni. Muszáj ellazulnom közben. Már most félek, le kell foglalnom magam nem szabad rá gondolnom.
 
Most pedig irány a munka, ha már korábban jöttem dolgozni akkor legyen is értelme annak.
Addig is kitartás magamnak, nincs több sirás ha jön a mikulás és nincs több idegeskedés, SZÚSZÁ!
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése