2014. május 26., hétfő

 




 



"Van az a pillanat, amikor már nincs kedved magyarázkodni, hogy mit miért érzel úgy, ahogy - olyankor már nem érdekel, hogy bárkivel bármit is megértess. Nem szomjazol a megoldásukra, megvagy nélküle is - de ne menekülj, akármennyire is egyszerűnek tűnne, ne zárkózz be, találj valakit, aki ugyanazon megy át, amin te. Nála lesz a kulcs. Megnyugtat és felemel a zavarból, amiből egyedül képtelen lennél felállni, mert magad sem tudtad, hogy miben vagy. Addig, amíg van, aki érti és érzi azt, amit te, könnyedén léphetsz még egyet. Nyugodtan, boldogan, mert nem vagy egyedül - más is érzi a pofonokat, azt a frusztrációt, azokat a nehézségeket, amikből neked is bőven jutottak."
 
A mai napra nem tudtam címet kitalálni, egyszerűen ez egy olyan semmilyen nap.
Rohannak a napok, az ember azt veszi észre, hogy hajtja magát és mégsincs semmire ideje, még egymásra sincs idő hangolódni.
Aztán hiányzik vmi és rájön, az a pár percnyi gyengédség, közelség, amire a nyugis napokon mindig van idő.
Lassan szépítgetjük a házat, és megint hó vége van mikor már nem akarunk semmire költeni, hogy végre egyenesbe jöjjünk anyagilag.
NAgyon oda kell figyelnünk, kemény hónapok várnak ránk, ami persze bármit megér, de ezért harcolni kell.
 
Minden nap eszembe jut, hogy mi van ha nem jön össze elsőre, de azért bizakodó vagyok. Nem is az elkeseredettsétől félek, sokkal inkább attól,  hogy nem lesz a következőre pénzünk.
De próbálok pozitívan hozzáállni, miért ne sikerülne, hiszen erre készülünk már nagyon régóta. Csak a lelkén kell hogy múljon az embernek, hogy az befogadó e.
Nyugodtabbnak érzem magam mint bármikor, azt hiszem felkészültem. 6.án megyek az UH-ra amikor kiderül kell e a méhüregi vizsgálat. ÉS aztán készen is vagyunk, kezdődhet a bababumm projekt.
 
Alig várom, hogy a saját kis törpém öleljen úgy engem ahogy Dávid tette hétvégén, bár az is nagyon jól esett.Imádjuk a kis prücsköket, olyan huncutok.
 
Tegnap este elmentünk 4n még moziba, annyira jó az új X-men, már most nagyon várom a folytatását. Este pedig 2xP nálunk aludt.
 
A hasim sajnos hónapról hónapra rosszabb, és már csak utána van fálydalom, ami olyan szempontból rossz, hogy észre sem veszem ha beköszöntenek a piros betűs ünnepek. ÉS a fehérneműim ezáltal fogyóban vannak.
 
Az idézetet az elején pedig azért írtam, mert úgy éreztem ezen átestem én is ezen, de már megtaláltam azokat a valakiket.
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése