2014. május 2., péntek

Egy kis pihenés


Bár hérfő óta nem írtam, így sem tudok sok mindent mondani.
Túl vagyunk azóta egy ballagáson és egy május 1.-i bulin élőzenével.
Mindkettő nagyon jó volt, rég nem volt ennyi lehetőségünk közösségben kikapcsolódni.
Ma reggel, ugyan kicsi macskajajjal ébredtem, de ez ezzel jár ha az ember nem iszik töményet és nincsen hozzászokva. Felkelés után összeszedtük magunkat és elindultunk Levi doki bácsihoz, hogy ideedja a Lorenzo által kért műtéti leírást. Az embernek mindig kellemetlen érzése van ha az orvostól kérni kell, de szerencsére a doki viselkedése mindig feledteti velem ezt a kényelmetlen érzést. Most is így volt, bűbájosan kedves volt és a mosolyával, suttogó hangával rögtön megnyugtatott.
megkaptam a leletetem és kis bevásárlási kitérővel jöttünk is haza.

A kutyusaink tegnaptól kint alszanak, nagyon hiányzik idebentről a körmök kocogása a kövön és furcsa hogy az ajtók nyitva vannak, már nem kell attól tartanunk hogy hová fészkelik be magukat a kis huncutak, talán túl nagy is a csend idebent.

A könyvem első három részét kipörgettem, annyira izgalmas, nem értem hogy nem hallottam erről már korábban.
Nagyon örülök, hogy ilyen happy lett a vége, a hangulatomhoz most ez a megfelelő.

Észre sem vettük és már május van minden gyönyörű zöld vagy éppen virágba borult.
Ez a hónap eseményekkel dús lesz, már miénk lehet a céges kocsi, jönnek Orsiék az ikrekkel, és közben a vizsgálatokat is pörgetjük a mi csak1lombikbabánkhoz.

Nagyon boldog vagyok és végtelenül nyugodt. Annyira rég éreztem ezt a biztonságot az életemben.
Remélem sokáig megmarad ez az egyensúly és nem történik semmi ami kibillentene.

A jövő hétre össze kell szedni magamat, a munka kemény lesz, meg kell próbálni odafigyelnem rá és nem folyton árnyvadászokra és arra gondolni hogy lehetséges, hogy hamarosan bekerül vmi a pocakomba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése