2014. május 5., hétfő

"Ó ha rózsabimbó lehetnék..."


Valamiért ma egész nap Süsü jár az eszemben, nem értem egyáltalán hogyan is jutott oda. Pedig reggel munkábajövet Roxette ment a rádióban. Bár furcsa is lett volna süsüt hallgatni :D.
Borzalmasan aludtam az éjjel, teli rémekkel,alvilágiakkal áryvadászokkal, mérges kutyákkal, véres erotikával...
Minden megfordult egyszerre a fejemben és közben fájt minden porcikám az egész napi kertészkedéstől.

De nem bánom, egyszerre szép lett, kezd rendesen kinézni az udvar, lassacskán haladunk, és idővel kirajzolódik, hogy mit is akartunk.
Próbálok minden használhatót felhasználni, kosár, cserép és fa maradványokat ami egy kicsit is beleillik az összhangba és a kedvemhez. Azt hiszem ez tegnap sikerült is, meg kell hogy dícsérjam magamat, jó lett.
Feszüljenek csak az izmaim a kerti melótól, tünjön el a narabcsből és a felesleges kilók.
Bár az utóbbinak adtam egy jó nagy pofont az este, bevágtam egy egész doboz 32-es pizzát:) azt hiszem éhes voltam. Együtt ültünk a tv előtt, kifáradva Roli, Ádám és én, és tömtük ami csak magunkba fért. Persze mellettem ott lapult a laptop, mert belekezdtem a 4 kötetbe a könyvemből. Fura hogy nem teljesen ugyanaz a szál és fogalmam sincs mi is fog történni.
Ettől még jobban olvasni akarok.
A tegnapi nap nagy részét egyedül töltöttem otthon, mert Roli elment anyák napjázni, de nem bántam hallgattam a zenét,( miután 15 perc után sikerült bekapcsolni a magasban lévő lejátszót)és ültettem pakolásztam. Roli aztán egy komposztálóval és Ádival tért vissza. Volt segítségem.

A ma reggelünk, a felkelés, hát az borzalmas volt, mintha éjjel agyonvertek volna kb., de azért csak sikerült összeszedni magunkat.

A munka, nagyon jó, újra öszintén tudok mosolyogni mindenkire( na jó kivételek mindig vannak) és kellemesen el tudok beszégetni, infot szerezni sokmindenről ami később még jól jöhet, közelebb érzem magamhoz az egész világot :).

Így sokkal könnyebb élni :D !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése