2014. június 3., kedd

Full június


Igen, a június telis tele lesz eseményekkel. Mint kiderült R. 3x fog utazni így ezt a hónapot sokszor egyedül fogom tölteni. Nem bánom egyáltalán ezt a dolgot, kicsit be tudok tekinteni majd önmagamba, lehet jó is lesz.

Azt vettem észre magamon, hogy sokszor gondolkodom azon, hogy túl jó gyerek voltam és mennyi minden marad ki emiatt az életemből. És hogy olyan félős vagyok, és ez visszafog engem az életben.
Tegnap megláttam egy rúdtánc iskolát Érden, és be is jelentkeztem ma az egyik órájukra, régóta tetszik ez a sport és most próbálok bátor lenni az előbb elmondottak miatt. Elmegyek és kész. Próbálok magabiztosságot sugározni, és nem parás fejet, és nem szégyelősködni, nem arra gondolni, hogy akkora a valagam "mint egy lipicai lónak".

Na de előtte még ma, mivel korán jöttem melóba ezért átugrok P.-hoz egy kávéra, hogy megdumcsizzuk mi volt Olaszban neki. Mert most ért haza tegnap este.

Tehát a havi teendők közé felsorolhatók:
  1. Nem parázni, belevágni
  2. R. utazásaira felkészülni (ruha vásárlás)
  3. Sport (rúd és kangoo)
  4. Anyáék lehet meglátogatnak
  5. Rózsi mamának megmutatni a házat
  6.  Babafelügyelet
  7. Vizsgálatok
Más hiretelen nem jut eszembe, de ez is bőven elég lesz a napi teendők miatt.

Már a júliusra is van programunk. Valószínüleg elmegyünk mégis Lignanoba. Annyira várom még soha nem fürödtem tengerben. Yupi de jó lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése