2014. június 19., csütörtök

Végre otthon

Nem ez nem azt jelenti, hogy szabadságon vagyunk. Csupán Annyi, hogy R. hazaért a svájci útról. Jobban mondva én hoztam tegnap reggel haza a reptérről.

A szombati ballagás után a vasárnap hajanli út borzalmas volt. R 2:45kor kelt én pedig olyan 3:15-kor, hogy ott legyünk a reptéren. Gyorsan kidobtam aztán egyedül ezettem haza. Persze stresszeltem a vezetéstől mint mindig, node sebaj, csak elmúlik.
Furcsak volt vasárnap hajnalba egyedül otthon, alig tudtam visszaaludni és borzalmas fejfájásra ébredtem.
Nem is csináltam semmit, pedig feje tetején állt a ház. Indultam Budaőörsre a kollégájért aztán a munkába töltötteem egy kis időt. Nincs is jobb egy kis vasárnapi melónál :).

Ezután P.-hoz mentem és vele töltöttem a nap többi részét. Reggel ahogy meígérte jött velem a dokihoz, vagy 1,5 óra volt mikre beértünk a városba. Hihetetlen hogy megjegyzik ezeket az útvonalakat.

Izgultam nagyon, nehogy megint gond legyen mint multkor volt, de minden rendben ment, ugyan vártunk egy órát, de azt mondta rendben vagyok, tökéletes az Uh eredményem.

És jöttünk dolgozni, este 6 volt mire elindultam haza. Tök para a vezetés mikor álmos az ember, ragadt le a szemem ezért üvöltettem a zenét.A kertben bóklásztam este végig.
Otthon nem volt erőm hozzákezdeni szinte semmihez. Csak vegetáltam.
Kedden próbáltam korán beérni és végignyomni a napot, megcsináltam a lemaradt dolgokat és közben sajnos nem volt időm a rapidos darabra.
Délután fodrászhot mentünk P-vel Felcsútra aztán onnan suhantam is át Érdre, hogy még legyen időm bemenni üzletekbe.
Nagy örömömre találtam 3 nadrágot :), még nézelőstem volna, de kezdődött a rúdtán. Egész jól mentek a dolgok ennek is nagyon örültem, kimondottan eredményes volt a keddi nap, ha még azt is belevesszük, hogy egy icicpicit pakoltam.
R aztán közölte velem, hogy én megyek érte a reptérre :), a pánik az rendesen bennem volt.
Szerda reggel 6kor kelltem, pakoltam sepregettm, feltöröltem.
Aztán pedig már el is telt az idő és indultam a reptérre.
alig vártam, hogy láthassam őt, már nagyon hiányzott, magányos volt a napokban, pedig be voltam táblázva rendesen.
Mikor megláttam jaj az de jó volt, olyan mintha hónapokig lett volna távol.
Elindultunk munkába, ettünk útközben picit.
Nem maradtunk sokáig 3 körül hazaindultunk ő is nagyon fáradt volt és én is. Otthon beraktuk az Én Frankeinstien filmet, fogalmunk sincs mi volt benne.
Aludtam vagy 2,5 órát, jó kis nyálcsorgatós álom volt. Aztán R-t hagytam tovább és én elkezdtem készíteni a kajcsit.
Aztán az anyós hívott, hogy nála nincsen áram a következő hívásánál rájöttem, hogy nálunk sincsen mi lesz így a kajával, aztán pedig hívott még jó párszor. Úgy 3 pecenként.
Nem volt mást tenni szendó volt a vacsi. És közben Trónok harca évadzáró ahogy kell, mert közben megjött az áram.
Aztán néztük a vb-t és a félidőben elmentem zuhizni R pedig a végén. Sajnos az este nem alakult olyan jól:(, úgy tűnik elkaptam vmi fertőzést, de hogy ezt miért nem látta a doki. Mondjuk nem is azt kereste.Éreztem én hogy furi, de reménykedtem, hogy csak a fazonigazitás miatt.
Szóval ma irány a gyógyszertárt és a rúdtánc, csak teljen már el ez a nap, mármint a munkaidő.
Mert már reggel hulla voltam, eltörtem 1 bögrét, jaj igen azt is kell venni és vásárolni és...kivagyok, nah és a ruhák otthon még mindig nem tűntek el maguktól.Nem is értem. :)

Ma is hajtottam munkába mint a güzü de holnap már péntek és jön a hétvége.
Szupi, tök jó.
Jah és régen vártam ennyir a piros ünnepeket, ugyanis az első napon kell hívnom a méhüregi miatt a klinikát. Teljen csak az idő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése