2014. április 24., csütörtök

Megkönnyebbülés


Végre jól érzem magam. Óriási súly esett le a szívemről, amely hónapok óta halmozódott.
Eljött a tegnapi nap és nagy izgalommal és félelemmel indultunk el a RK klinikára. Előtte beszaladtunk R. Adrian Mole könyveiért( most együtt olvashatunk ő azt, én pedig a Halál ereklyéit :)). aztán indultunk is tovább.

A parkolás kicsit döcögősen ment, de kiszálva a kocsiból kiszúrtam egy éttermet, ahova beülhetünk majd, ha túl vagyunk mindenen.
Megtaláltuk a helyet, a lenti recepción sajnos nem találtak bennünket, aztán kiderül, hogy elírás történt. (pedig már kezdtem pánikolni, hogy ez is jól kezdődik)
Felmentünk a negyedik emeletre, majd a liftből balra megláttuk a meddőségi centrum ajtaját.
Beléptünk, kicsit olyan volt minhta más világba csöppentünk volna, egy sokkal barátságosabb meghitteb helyre kerültünk.
A  pultnál megkértek üljünk le egy kicsit, majd 20-30 perc várakozás után hívott egy szimpatikus nőverke pocakkal hogy menjünk be vele egy terembe. Szépen elővette a kartonunkat kinyitotta és csilingelő hangján elmondta hogyan működik a kivizsgálás.
Meglepődve tapasztaltam, hogy a magánklinikán oep támagatott a vervetel, melyből fertőzéseket néznek és hormont és egyéb dolgokat...
Kérdem én akkor a Kaáliban miért nem így van?
Elmondta hogy vennének kenetet ultrahanggal megnéznének, de persze sajnos a húsvéti mikulásom közbeszólt. De pont a harmadik napon jártam, így le tudták venni a 3. napi véremet hormonra.
Nagyon kedves volt mindent leírt és lemásolt a kartonunkba.
 Aztán kimentünk, lecsapolták a véremet egy másik szobába, és vártunk. A dokit láttam többször ki be szaladni, látszott rajta, hogy siet. Körülbelül 1 óra várakozás után már nem bírtam "ki kellett mennem". Persze pont akkor hívtak volna be, no de sebíj végeztem R. várt és már indultunk is be a Dokihoz. (Aki szerintem úgy néz ki mint a Da Vinci démonaiban  Lorenzo de Medici) és bemutatkoztunk.


Mélyen a szemünkbe nézett a doki már ez is szimpatikus volt, aztán megkérdezte miben segíthet . R. mondta hogy babát akarunk és helyesbítettem, hogy vagy babákat.
Majd a doki megkérdzete hogy egyszerre vagy külön külön, perzse a válasz a mindegy volt :)
Majd elkezde a menetét mondani a dolgoknak, hogy egyedül a méhüregi feltöltés ami lenne nálam olyan vizsgálat ami bonyolultabb. Később megkért hogy  kérjem el Lázár Dokitól a műtéti leírásom, abból megállapítja majd hogy szükséges e a mélyüregi.
Ezt valahogy úgy mondta, hogy:
"kedves Lázár doktor úrnak mondja meg hogy a műtéti leírás adja oda cserébe én visszaadom magát minél hamarabb terhesen neki ":). Szimpi, nem ???
Aztán elmondta hogy kutatással szoktak kezdeni, hogy mi is a baj, de igazából nálunk a történet vége az ok már megvan csak néhány vizsgálat kell, ami kb 6 hét és ha minden rendben van együtt egy záró konzultáción megbeszéljük és kezdhetünk is, NINCS VÁRÓLISTA !
A gyógyszerek 70-ban oep támogatottak, de így is 70ezer kb. és maga a lombik 420ezer kb.

Ez csúnyán hangzik, de majd összevetem, hogy mi lett volna ha a Kaáliban az összes vizsgálatot megcsináltatom amit ott felsoroltak. Szerintem ehhez közelítő lesz.


Aztán elköszöntünk és kint a pultnál kaptuk is az időpontokat (május 8 R. május 9. én .:)

Megkönnyebbülve jöttem ki az utcára majd a már korábban kiszemelt helyre ültünk be. Beszélgettünk, hamiztunk.
Hazaérve belevetettem magam a könyvembe.

Mindent összevetve úgy érzem a tegnapi napon többet haladtunk előre mint az elmúlt fél évben és nagyon boldog vagyok!

Most várom hogy induljunk a meglepetés utazásra a házassági évfordulónk alkamából. Még mindig nem tudom hová megyünk, már nagyon izgulok :D.
MIKOR MEGYÜNK MÁR ??!!??!!

Eszembe jutott vmi, ami ugyan benfentes poén, de BOLDOG 1. házassági évfordulót nekünk :

" Olyan vagyok nélküled mint vetés nélkül a föld, mint lomb nélkül az erdő.."








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése