2014. április 18., péntek

Híres intézetünk !

A 2014-es évet újabb várakozással kezdtük.  A már emltett intézetbe február 20-ára kaptunk időpontot.. Nagyon bizakodva vártuk az eljövetelét, de persze minden hónapban mindkettőnk fejébe ott motoszkált a gondolat, az az icipici esély, hogy addig természetes úton is hátha  eljön a gólya hozzánk.
Sajnos ez nem következett be, így azon a reggelen elindultunk munkába, majd munkából megkerestük az intézetet a hegyen. Anyával azt beszéltem meg nálunk tölti az estét, és az ikrekhez (uncsik) együtt megyünk majd szombaton. Ezért gondoltam az intézet után felvesszük.
Bekanyarodtunk az udvarba és ő ott várt minket! Nem tudtam ideges legyek vagy szeressem hogy ezzel is támogatni akar minket.
Beléptünk 3an a váróba, ami annyira idegen volt számomra. Sok pár idősebb, fiatalabb egyaránt ott várakozott és volt még valami amit én felesleges giccsnek hívok. Senki nem kíváncsi arra ezen a helyen, hogy milyen faragott pad, és vörös posztó dísziti a várót, vagy a díjak a falon. Ide mindenki egy dolog miatt jött!!!!!

Millió gondolat kavargott a fejemben. Bejelentkeztünk, újra elmondtuk a dolgainkat és kezükbe vehettük az árlistát a "támogatott" lombikunkhoz.
Már ez megrázó volt számomra, hogy bármilyen kedves szó nélkül ezt kapom elsőként kézbe de egye fene, legyünk jól informáltak olvastam:eljárás, árak, kockázatok.......
Halálos idegességembe anya fogta a kezem, mondtam neki hogy most sajnos nem tudok beszélgetni...
Fél óra várakozás után, megtörtént a dolog a doki B. Levente szólított minket, felpattantam, bár úgy íreztem sírva szaladnék inkább  a világba, és bementünk.
Bemutatkozás megtörtént majd leültünk egymással szembe és vártunk. Csend...
A csendet a következő kérdés törte meg: Miért kerestük fel az Intézetet?
Mi van! Néztem kerek szemmel R.-ra és nem bírtam megszólalni.
Lehet alpári gondolat volt, de idegességembe csak egy választ tudtam volna adni:Any..ért!
R. kisegített elmondta a problémánkat míg én csendben hallgattam, és küzdöttem a most rögtön felállok és kimegyek reflexemmel.
Megnyugodnom nem sikerült, de maradtam.
Odaadtuk a leletünket, nőgyógyaszati leletek, lapar záró, sperma..
Átböngészte és közölta ami alulra is oda volt írva, hát ez lombik lesz........
Majd 5 perc csend, böngészte a gépét, és közölte: október :(
MICSODA!!!
Beírta a leletekből a lényeges részeket, lemásolta őket, majd százszor megkérdezte, hogy csak ennyi van. Akkor én már 2x elmontam neki, hogy igen, azért jöttünk hogy a vizsgálatokról is egyeztessünk..., mert nem tudjuk mik a követelmények.
Kérdezett a ciklusomról hány napos, vicces volt idegességemben 5-6 napot mondtam mire leesett jah a ciklus aztán persze mondtam, hogy rendben van 29-30.
Majd kinyomtatta a vizsgálatokat A Lista amit majd később bemásolok, hátha valakinek segítség.
És kezdődött az 50 féle vizsgálat elhadarása, minta csak boltba vásárolnánk, melyiket mikor, kinek, hogyan.
A hogyan volt a legrémisztőbb, sokszor szerepelt a: felvág, felnyom, feltölt szó.
Semmit nem tudtam megjegyezni csupán annyit hogy R.-val kezdünk újra, mert náluk nem számítógépes a vizsgálat.
Elköszöntünk, még szemügyre vettem a falon lévő babák képeit és kijöttünk.
Én odamentem Anyához küzködve a sírással, R. kifizette a 15ezres konzi díjat és indultunk haza.
A kocsiban kifejtettünk nem tetszésünket a bánásmód iránt és elkeseredetten gurultunk Érd felé.

A hétvége eltelt, elmentünk felköszönteni az egy éves uncsikat :). Majd hazatérve újra várt a való világ.
R. keddre ment a vizsgálatra. Szegény ugyanoda ment ahol előbb jártunk(giccses váró), és szinte kizavarták hogy nem itt van az "olcsó " vizsgálatuk, miért nem tudja hová kell menni, másik épület. Majd végül sikerült neki a téma..., bár nekem az ő helyébe nem ment volna ez után. Érdeklődött hogyan lesz eredmény, és azt az infot kapta, hogy minket a doki fog keresni az eredménnyel, és hogy hogyan tovább. Végre vmi szimpatikus eljárás.
ÉS megint vártunk....teltek a napok semmi, hetek semmi..., próbált telefonálni, nincs a doki, nem kapcsolható...
Fogyott a türelmem és nőtt a felháborodásom, hogyan csinálhatják ezt velünk, azt várják menjünk megint konzultálni pénzért
Aztán annyit elér, hogy küldjék el az eredményét, egy név és születési dátummal hozzá is jutottunk a "hivatalos" leletünkhöz. Amin sem egy aláírás, sem egy intézeti pecsét az üzenetben mellette semmi. Csak a nyers lelet. Ami ugyanazt mutatta mint az előző, kevés "kisbéka" 3-4 milla és nem szeretnek úszni. Fertőzés nincsen.

Teljesen kiakadtam, érzéketlen, szemét....banda, így elküldeni, hogy képzelik, hát állatok vagyunk, én a kutyámmal is jobban bánok....

Lehet rossz emberekbe futottunk, de ennyire... azóta megvan a véleményünk a BP-i intézetről. Ha lenne a lelkemben annyi erő, nem hagynám ezt

Ma április 18 van, azóta sem telefonált a doki, lehet októberben ??

Teljes szívből mondom, gyűlölöm az ilyen embereket!

Egyenleg: -35000Ft a semmire

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése