2016. február 24., szerda

2016 kezdetek!



VAn az a boldoság, ami felfoghatatlan. Ez pont olyan volt számomra! Amin ha elgondolkozol te is meglepődsz, hogy valóban igaz, amiről annyit vágyakozol, de mikor megkapod hirtelen nem is tudod mit kezdj vele. Úgy gondoltam ha sikerül majd kikürtölöm a világnak és együtt örülök mindenkivel. Ezzel szemben csendben örültem, még mindig nem mertem elhinni, beleélni magam. VÁrtam az évek alatt berögződött rosszat, hogy mikor történik vmi, ami keresztbe hzza ezt az egész álmot.


Januárt 12-én mentünk az első terhesgondozásra.Nagyon izgultam, hogy minden rendben legyen. Lássam a picit, hogyan fejlődik. Tekse doki átnézte a paprjaimat. AZt tanácsolta, hogy az Inofolicot újra kezdjem el szedni, és a met-ről álljak le. Nagyon rendes volt tőle, mert azt mondta így nem szükséges elmennem az endokrinológusokhoz. Tehát spórolt nekem 12000Ft-ot.
Ezen kívül megnéztük a bébit, aki nagyon elemében volt. Mocorgot rendesen. Az egyik pillanatban olyan volt, mintha lecsúszdázott volna a hasfalamon. Hihetetlen, hogy ez az apró pici teremtmény már rendelkezett mindennel.
A doki sokat mosolygott és nagyon sokáig nézegett, mosolygott! Szeretem, hogy tud mosolyogni még ennyi baba uán is. Kedves volt nagyon, megnyugodtam, hogy jól választottam.


Ezután következett a Genetikai UH, amelyet külön szakember csinált a klinikán. Ez a vizsgálat 15 perces volt, melyből készültek 2 és 3D-s fotók. Éppen egy tanuló is bent volt, szóval kicsit nehézkesen ment de minden értékünk tökéletes volt. ÉS BIZTOSAN KIDERÜLT HOGY A MI CSÖPPSÉGÜNK FIÚ!


Így kívánjon az ember, így teljesüljön ezután minden :).


Szóval tudtuk a nemét és a nevét is. Már a kórházban eldöntöttük, ha fiú akkor Oliver.
Volt egy homér simonos póló rajtam mindig amire az volt írva hogy DOH, mint az elégedetlenséget hangutánzó szó. Ezzel viccelődtünk, hogy ha fiú akkor, Deffend Oliver Hiper lesz a neve :) ha már túlstimulálódtam.


Túl voltunk az első terhesgondozáson, ezért néhány nap sikertelen próbálkozás után a védőnőt is elértem. KIderült, hogy nem mert az esti órákban eljönni hozzánk, mert fél és én már 5-e után visszaálltam a munkába, ezért mi mentünk hozzá.
Elég furcsa volt, de kedves nagyon.INkább a lelki kapcsolatról és dolgokról beszélt, ami nekem nayon tetszett. Még csak 13 hét voltam, ezért nem volt benne biztos, hogy hallani fogja a szívhangot, de azért megpróbáltuk.
Felfeküdtem az asztalra és rámnyomta a síkosítót. Szóltam neki, hogy bal alulra nyomja mert ott lesz. ÉS ott volt! Ekkor már teljesen biztos voltam, hogy érzem a kisfiam és a héten is jól éreztük R-rel mikor odatettem a kezét.
Nagyon jó érzés volt, hogy a védőnő is meglepődött. A miénk egy különleges kapcsolat :) már most.


Az előző héten fájt a torkom, ezért hétvégén pihentem de ezen a kedden reggelen már a mandulám is. Ezért nem mentünk be dolgozni maradtunk, megreggeliztünk életemben először mekiben, aztán otthon pihentünk mert R sem volt teljesen jól.


Másnapra sajnos már rosszabbul voltam ezért maradtam otthon. .


2 hetet sikerült dolgoznom és lebetegedtem :(.


Folyt. KÖV.


2 megjegyzés:

  1. Szia- Micsoda jó hírek! :) Gratulálok! :) Örülök, hogy újra olvashatlak.

    VálaszTörlés
  2. Szia, igen nagyon sok idő eltelt és igen jó hírek, megérte várni :).

    VálaszTörlés