2016. március 3., csütörtök

Betegség


Szóval lebetegedtem!
Az irodalom ugye azt írja, hogy ha terhes vagy, ne vegyél be semmi gyógyszert. Próbáljunk a természetes gyógymódokhoz nyúlni.
MI megpróbáltuk:


1. hét:
Sok folyadék: Tea,+citrom+méz
Aztán Hársfalevél tea
Aztán gyömbéres tea +méz és citrom+méz és citrom.....


Kaja:
Már ami megy: piritós jó fokhagyműsan ahogy kell, piritós jó fokhagymás padlizsánkrémmel
Husileves, krémleves zöldségből, pikáns leves
Főt krumpli sóval kis margarinnal


Egyéb módszerek: inhalálás, kamillás fürdő, fekvés melegben.


Fogyás: 200db papírzsepi, -1,5 kg.


Eredmény: nincs változás, vagyis volt láz és hőemelkedés


Hét második felében azért kezdtünk rájönni, hogy ez nem használ, makacs vmit szedtem össze ezért R beszélt a háziorvosunkkal, hogy algopyrint bevehetek, nehogy magas legyen a lázam.
Aztán R még a gyógyszertárba vett nekem sós sprayt, illetve ilyen icipici szopogatós finom édes gyöngyöket. Ez is vmi homeopátiás cucc.


Szóval tovább nyomtam az ágyat, és reménykedtem nem lesz rosszabb a helyzet és ez nem árt Olinak.
A helyzet nem változott, már mindenem be volt dugulva, recsegett ropogott.
Péntektől elkezdtem antibiotikumot szedni, mert már úgy tűnt nem hat más.
Az orrr és arcüregem a fülem minden be volt gyulladva és nem kaptam levegőt.MÉg hétfőre sem lettem sokkal jobban ezért elmentem már személyesen a háziorvoshoz, hogy hallgassa meg a tüdőm, nincs e az is begyulladva.
Szerencsére nem hallott semmit és megnyugtatott hogy ha végigszedem az antibiotikumot akkor biztosan rendbe jövök, ha mégsem majd meglátjuk.
Szerencsére ahogy teltek a napok jobban lettem. Egyre kevesebbet izzadtam a takaró alatt, már nem volt hőemelkedésem sem. PÉntekre annyira jól voltam, hogy bejöttem a munkahelyre, mert reggel itt rendelt és visszairattattam magam munkába.
Ő annyira nem örült neki, véleménye szerint még le nem megy az influenzm meg ilyen vírusos szezon otthon kéne maradnom, de hát valljuk be, mindenki pénzből él és nem mindegy mennyi fizut kapok. Meg otthon becsavarodik az ember egyedül.


Szóval így gyógyultam meg. Leírni sokkal könnyebb volt, mint a végigszenvedni.
És azóta újra dolgozom. Így sokkal gyorsabban mennek a napok, szinte repül az idő. Ez a 3. hét, hogy dolgozom, azóta is volt van egy kicsi nátha. De kezdek arra gyanakodni hogy ez az orrdugulás és folyás a terhességgel is járhat.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése