2015. március 20., péntek

Telnek a napok, itt a tavasz

ÉS én azt vettem észre, hogy mindennel el vagyok maradva, kitört rajtam a tavaszi fáradság és feszült vagyok.
Elkezdtünk C és D vitamint szedni, de lehet magnéziumot is most be fogok iktatni, lehet az segít.
R tegnap jött haza, egész héten nem volt itthon. Én meg örlődtem egyedül magamban mert letojta a fejemet és nem igazán akart kommunikálni velem, hogy mizu vele, velük. NAgyon rosszul esett. MEgint elhanyagol engem mostanában..

A kertben tervezünk magaságyást, de győzzem kivárni, hogy kész lesz, én kételkedem ebben, már ültetni kéne, nem magaságyást csinálni, de mindegy. mAjd csak kialakul. Tehát nem fából lesz csak R kitalálta, hogy hegeszt vasból álványt és arra fúrúnk lambériát kivülről, belül pedig geotextillel ki lesz bélelbe.. Úgy Legyen!

KÖzben betonkeverő keresésben is vagyok a teraszhoz. TEgnap találtam egy olcsó, jót, de nem elvitték a szemem elől. Most keresek másikat, remélem találok, nem akarok 60000-80000ft-ot kiadni érte. Próbálok mindenen spórolni amin csak lehet.

A hónapban azt tervezem még, hogy az összegyűlt apróból fizetem ki a csekkeket és így is a számlánkon több pénz marad.

Hétvégén még fogalmam sincsen mit főzök, lehet a kertben kellene vmit, már arra gondoltam. De majd még meglátom milyen lesz a kedvem. A takarítást már feladtam, nem érdekel egyszerűen.Folyton szalad a ház.

Az edzés egész jól megy., bár tegnap kellett volna, de nagyon fáradt voltam a heti hajtástól és a vitaánktól és mindentől. A súlyom egyre jobban aggaszt amúgy, nagyon fogyni akarok, egyáltalán nem érzem magam vékonyabbnak, sőt ! És már nincs is kedvem enni, ha meg többet eszem bűntudatom an, ha nem mozgok, bűntudatom van. Elég nehéz így.
Lehet el fogok kezdeni edzeni kondiban, erősítő, gyúrús téma segg lábra. Még gondolkozom rajta a szégyellőségem miatt,de lehet rászonom magam.

MIndeközben ilyeneken jár az eszem:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése