2015. április 3., péntek

Hogyan tovább?!

Tegnap előtt kaptam a hírt, hogy a szeretett Doki bácsim elhunyt. Kicsit furcsán jött ki mert pont április 1-el küldték, de igaz !
Sajnos azóta sem derült ki mi történt vele. Annyit írtak, hogy tragikus hirtelenséggel elhunyt 40 évesen.
Nagyon sírtam, még ma reggel is :(. Tegnap létrehoztam egy közösséget, ahová beírhatják az emberek a vele kapcsolatok élményiket. Olyan mintha vele elveszett volna a reményem. MIndig őt láttam magam előtt, ha arra gondoltam, hogy ne adjuk fel. Az ő hangját hallottam és az most elveszett. Nagyon fáj.
Ő az aki még a pékségben is megismert, akiről írtam és most nincs többé!

Nem is tudom elképzelni hogy nem abban a környezetben és nem ő fog vizsgálni. egyszerűen rémisztő számomra hogy idegen emberhez menjek.
Nincs még 1 ilyen orvos.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése