2014. december 11., csütörtök

Siker

A hétvége tökéletes volt arra, hogy összelapátoljam magam "hamvaimból".
Sikerült kis erőt merítenem, összeszedtem magam. Elhatároztam akkor, ha mérni kell mérem a kaját.
Bár én úgy érzem már ez kicsit túlzás, és a napi életminőséget eléggé leromboló hogy méricskéljek folyton akármit főzök az össze összetevőt. Én nem ilyen szakács vagyok ezért is biztosan kicsit nehezebb számomra, hogy ezt tegyem.

Szóval összeszedtem magam. Vasárnap óta csak 1 nap tornát hagytam ki de cél, hogy mindgi mozogjak. Égjen a zsír! Tegnap is lefutottam, ugyan helyben de vagy 4 km-et. ÉS bemelegítettem előtte. Változást én nem látok a testemen de remélem előbb utóbb én is fogom látni. A kaját mérem és számolom. Reggelire találtam rio mare pate krémet amivel lemegy a kenyér és nem is olyan rossz. Igaz hogy drága de le van.....
Tegnap hekket sütöttem magamnak vacsira és ma ebédre is az volt. Vacsira pedig valószínű halat eszem megint, mégpedig lazacot az ikeában.

Ma nagykörútra megyünk, be kell mennünk a diákhitel központba megkérdezni mi a helyzet mennyit kell még fizetni. Illetve telenorban el kell intézni az egyik előfizetés lemondását és Ikeázunk mint mondtam. Megvesszük az ikreknek a fotelt amit már akkor kinéztünk mikor még Tesóm hasában voltak.

A héten sikerült a házba is egy kis diszt becsempésznem végre. elég jó lett szerintem. ÉS nagyon örülök neki,  hogy ezek már maradandó dolgok amiket veszek. Ilyen lett:
Tegnap este kicsit kapart a torkom, gondoltam kitornázom kemény leszek. Ugyan aludtam este egy kicsit előtte és utána csináltam, de úgy tünik nem segített.Ma már tiszta nátha vagyok. Remélem elmúlik szombatra mert átjönnek a kollégák.

Más nem igazán történt. Telnek a napok már visszaszámolok mikor lesz végre Karácsony és egy kis pihi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése